1 Haziran 2012 Cuma

Kombin :)

Evet arkadaşlar kusura bakmayın Ezgi(icomicom) ve ben(twilight...bell) nezamandır giremedik :/ şimdi bir kombin yaptım sizlere sunmak istedim umarım beğenirsiniz, yorumları bekliyoruz :) Ayrıca fiyatları da yazdım :D (Makyaj sayılmaz öylesine yaptım :D )


Pahalı olabilir ama güzel oldu bence :)





Üst : Pretty n' Love Cropped Lace Top      /    fiyat : 9 sd
Etek : Voile Archive Drapet Skirt   /        fiyat : 9 sd
Çanta : Pretty n' Love Lace Shoulder Porse     /      fiyat : 4 sd
Ayakkabı : Voile Venus Comb Heels   /      fiyat : 5 sd
Takı(küpe) : Glam'Rus Pat Rice Earrings     /     fiyat : 8 sd
Saç : Tress Up Valentina Hair  /        fiyat : 15 sd





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder