Blog ne kadar durgun böyle.
Sevgili arkadaşım o kadar emek veriyor.
Siz sadece boş boş bakıyorsunuz.
Bizden 1 yorumu esirgiyorsunuz.
Bu bir hakaret olarak algılanmasın sakın!
Ama saçmada olsa bir yorum yapın.
Varlığınızı hissettirin bize.
Lütfen.
Çok şey istemiyoruz sanırım.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder