Merhaba arkadaşlar!
Yeni Anna Sui Tribude geldi.
Çok güzel parçalar var.
Bu arada bakın:
Aynı ayakkabı daha pahalı!
İncelemek isterseniz etiketlerde yazıyor.
Kesinlikle photoshop yok.
Benim görüşüm :
Pahalıyı alın.
Ucuzu değişebilir.
Ve pahalısı daha değerli ;)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder