Merhaba Stardoll Clup'çular!
Yeni arkaplanımız nasıl?
Hem benim hemde kankiciğim twilight...bell'in fotoğrafı var.
O benden daha çok uğraşıyor blogda.
Nerdeyse hiç bir yerde görmediğim bedavaları koyuyor.
Ben giremiyorum çünkü kendime ait bilgisayarım çöktü.
Bundanda pek giremiyorum.
İyi ki twilight...bell var.
O dünyada sayılı iyi insanlardan <3
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder