Tekrar merhaba!
Öncelikle giremiyorum.Özür dilerim.Ama saolsun canım arkadaşım Arzu bloga çok iyi bakmış.Ayrıca bloga yeni bir yazar aldık.Tanışacaksınız :)
Özellikle kombin konusunda cidden yetenekli.Bu konuda Arzu'ya hak veriyorum.Herneyse.Bilgisayarım çökmüştü.Diğeri yani.Telefon alacağız.Wİ-Fİ li ve qwerty klavyeli olduğu için sık sık yazıcam.
Hoşçakalın!
icomicom

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder