Öncelikle bayağıdır giremiyorum ve giremeyeceğim.
Sınavlarım var ama yaz tatilinde uzun süre gireceğim :)
Sizleri seviyorum..!
Resimleri aldığım adres:
http://www.forumcocuk.com/index.php/topic,55733.685.html

































Hiç yorum yok:
Yorum Gönder