Öncelikle bayağıdır giremiyorum ve giremeyeceğim.
Sınavlarım var ama yaz tatilinde uzun süre gireceğim :)
Sizleri seviyorum..!
Resimleri aldığım adres:
http://www.forumcocuk.com/index.php/topic,55733.685.html
18 Mayıs 2012 Cuma
4 Mayıs 2012 Cuma
Bedava lüçük siyah elbise :)
zmien.info
proxyhideout.com
ukryj.info
adreslerinden birini seçerek
stardoll.com/tr/contest/view.php?id=2697
yazıyoruz yarışmaya katılıyoruz .
Bu elbise evimizdee :)
Bedava uzun yazlık elbise
Bu elbisemiz icin:
adresinden
stardoll.com/tr/contest/view.php?id=2707
gidin.
Boşluğa saçma sapan şeyler yazıp yarışmaya katılın ve evinizde :)
Bedava çiçek :)
Bu bedavamız için normal ve giriş yapılmış stardolumuzdan:
bu yarışmaya katılın.
Bu güzel ve renkli çiçek evinizde :)
1 Mayıs 2012 Salı
Stardoll'un saçma sapan hesapları :/
Merhaba arkadaşlar.
Yeni makalemle karşınızdayım.
Biliyorsunuzdur blogumuza bakan birçok insan var.
Yeni bir yazar aldım.
Çok güvendiğin bir insan ve benim kankamdır.
Herneyse :)
Makaleme dönücem.
Stardollda saçma sapan hesaplar var ve çoğuda küfürlerden oluşan hesaplar linklerle size göstericem.
Ben sadece gösteriyorum.
Fake hesap bunlar şikayet etsenizde bir şey olmuyor.
Özellikle hamile gibi açılan hesaplar var.
Ne yapacağınız size kalmış .
Bedava Ayna
adreslerinden birini seçerek
stardoll.com/tr/contest/view.php?id=2696
adresine gidin.
üyelik girişi yaptıktan sonra boşlıkları istediğiniz gibi doldurup yarışmaya katılın.
üyelik girişi yaptıktan sonra boşlıkları istediğiniz gibi doldurup yarışmaya katılın.
Bedava Evinizde...
Bu bedavanın son geçerlilik süresi 5 mayıs.daha önceden bu eşyayı aldıysanız tekrar bedava olarak gelmeyebilir.
Bedava elbise
Bedava elbisemiz için
adresine gidip üyelik girişi yapın.
Resmine basın ve o siteye sallama üye olun. Bedava sizinn :)
Merhaba arkadaşlar ben Twilight...bell, İcomicom benden yeni yazar olmamı
istedi ben de kabul ettim hep görüşücez.
Resimlerden bizi ayırabilirsiniz çünkü artık her bedavanın altına
o bedavayı kim yazdıysa onun stardoll resmini koyacağız :)
Yeni şablon :)
Merhabalar!!
Yeni bir şablon yükledim sizce nasıl?
Bir yorum bırakın :)
Ayrıca mobildende iyi gözükmekte :)
Yazın çok güzel le ödüllü yarışmalarımız olucak!
Bizi takip edin!
Yeni bir şablon yükledim sizce nasıl?
Bir yorum bırakın :)
Ayrıca mobildende iyi gözükmekte :)
Yazın çok güzel le ödüllü yarışmalarımız olucak!
Bizi takip edin!
Normal üyelere kombin :)
Bu kombini benim gibi normal üyelerimize yaptım :)
Nerdeyse herkezde bulunan siyah topuklu ayakkabılarımız çok şık durdu :)
Toplam 286 sc.
İsteyenler bu ürünleri basics , it girls ve wild candy'de bulabilirler!
İyi giyinmeler :)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)












































