Stardoll Clup

1 Mayıs 2012 Salı


Bu kombini ben yaptım :) Bir ara fiyatlarını yazarım :) Sizce nasıl oldu :)



Gönderen twilight...bell zaman: 13:33
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Blog Arşivi

  • ▼  2012 (63)
    • ►  Ağustos (1)
    • ►  Temmuz (5)
    • ►  Haziran (41)
    • ▼  Mayıs (12)
      • Resimler :)
      • Bedava lüçük siyah elbise :)
      • Bedava uzun yazlık elbise
      • Bedava çiçek :)
      • Bu kombini ben yaptım :) Bir ara fiyatlarını ...
      • Stardoll'un saçma sapan hesapları :/
      • Starplaza Chat!
      • Bedava Ayna
      • Bedava elbise
      • neler oluyor?
      • Yeni şablon :)
      • Normal üyelere kombin :)
    • ►  Nisan (4)

Ekip

  • Unknown
  • icomicom
  • twilight...bell
Soyut teması. Tema resimleri imacon tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.